dilluns, de març 24, 2014

60 anys s'ho mereixen



Actualitzar el blog, és un d’aquells temes pendents que tinc a la llista i que no acabo fent.
En lloc de propòsits pel nou any, jo me’ls he fet per la primavera. No passa d’aquí que no vagi fent entrades al blog.
Durant aquests mesos he anat fent moltes coses, àlbums, postals, caixes, carpetes, jocs creatius, menús ... detallets d’aniversaris i de batejos ...
A poc a poc us ho aniré penjant tot.

De totes les feines que he anat fent n’estic molt contenta, però avui us n’explicaré una que em fa especial il·lusió i l’he feta fa molt poc, té la nostra essència però m’he adaptat al gust de l’encàrrec.
La Laia juntament amb les seves germanes i la Rosa han preparat una trobada molt especial, acurada i sense detall pel seu pare. 60 anys s’ho mereixen.
El repte era de dos dies i les premisses eren fer un menú , per a cada un dels comensals, en forma de postal, mides 10 x 15 o 15 x 15 i uns colors entre grisos i negres.
El resultat és aquest, aquí un mini reportatge.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada