dissabte, de març 10, 2012

L'SCRAP, QUINA CUCADA.

Així m’hi vaig ensopegar, fa uns anys vam marxar cap a les terres del nord, vam veure acabar l'any en una altre ambient, amb més fred que no pas aquí, amb neu i pluja i entre cafè, te i xocolata a les cafeteries llibreries em van caure a les mans unes revistes de craft, cardmaking i scrap … des d’aquell dia poc a poc he anat fent, he anat creant i ara m’he decidit, a ensenyar-ho, de posar-ho en comú … i de buscar més gent per fer-ne.
Visc entre l’Alt Empordà i Girona i tinc ganes de trobar més gent que en faci, que tingui ganes de compartir aquests bons moments i de fer un lloc acollidor i confortable, com ho van ser aquelles cafeteries escoceses.
Si també estàs, engrescat o enganxat a l’scrap o si tens ganes de saber-ne més coses, si vols començar a saber que és.
No ho dubtis posa’t en contacte i entre tots farem una coseta bonica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada